Eshrat Abad
this is for people who love the freedom of speech
Donnerstag, 8. Mai 2014
چقدر روی پشت بام رفتم و نظرم به تو افتاد ولی نمیشناختمت و اکنون که میشناسمت برای من دیگر دیر شده ولی امیدوارم تو همچنان باقی باشی و اسم محله کودکی مرا به دوش بکشی
Neuere Posts
Ältere Posts
Startseite
Abonnieren
Posts (Atom)